Тиждень писемності та мови
Згідно річного плану з 07.11 по 11.11 у школі проходив тиждень писемності та мови. У рамках тижня проходив і тиждень педмайстерності вчительки вищої категорії Дубової С.В. Метою проведених заходів та уроків було: донести до учнів красу і багатство української мови;формувати відчуття краси рідного слова;розвивати мовленнєві здібності; виховувати любов до рідної мов, розуміння її краси та необхідність для життя.
Тиждень писемності та мови було розпочато на шкільній лінійці, проведеній традиційно для всіх учнів школи. Учні 5-Б класу підготували флеш-моб до Дня писемності та мови. Учні 7 класу підготували й провели інтелектуальну гру «Мовний крос». Переможці були нагороджені солодкими призами.
Слід відмітити активність педагогів у написанні Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності. Кількість учасників щороку збільшується, а це не може не радувати. Учні 8 класу випустили газету «Нестор Літописець – послідовник слов’янської писемності». Загалом тиждень був насиченим і не залишив байдужим нікого.
Слід звернути увагу й на уроки, які були проведені під час тижня педмайстерності вчительки української мови й літератури Дубової С.В.. Особлива увага педагогів і дітей була прикута до уроку-конференції з української мови на тему «Захист проектів «Світочі української літератури». На урок були запрошені й учителі-предметники, і учні 9-10 класів. Одинадцятикласники підготували проекти про життя і творчість В.Підмогильного, Остапа Вишні та інших не менш відомих письменників та поетів української літератури. Учні показали своє вміння і знання не лише з літератури, а й з інформатики, адже умовою проектної роботи було використання мультимедійних технологій.
У 7 класі був проведений урок-гра на тему «Способи дієслів». Метою уроку було ознайомити учнів із способами дієслів, формувати вміння відрізняти дієслова різних способових форм, розвивати вміння працювати в групах, виховувати позитивні мотиви до навчальної діяльності, взаємоповагу, взаємодопомогу. Команди розгадували кросворди, криптограми. Цікавинкою уроку був конкурс «Мовні заморочки», де потрібно було розгадати фразеологізм.
Учні активно працювали на уроці й таким чином засвоїли вивчений матеріал й отримали гарні оцінки.
Тиждень писемності та мови пройшов весело, плідно, повчально, позитивно.